woensdag 7 april 2010

arched page for Debi and Liz

I'm participating in the arched fiber bookpage swap at stitchinfingers. for March I had to make a vintage bookpage for Debi. since she's received to page I can now show you what I've done.
ik doe mee met een ruil van textielpagina's in boogvorm bij stitchinfingers. voor maart moest ik een vintage pagina voor Debi maken. aangezien die nu bij haar is kan ik 'm hier laten zien.

I drew the initial myself.
de initiaal is zelf getekend.

for February I had to make a page with a door for Liz. it took me a while to decide on the theme (Dutch door, because I'm from the Netherlands), draw a design and get started. here the door itself is done, the top part can be opened and closed, but since I have to "dress up" the page I attached it with a few stitches for the time being, so it wouldn't get in the way. top window is snow dyed crackled ice cotton, door handdyed cotton.
voor februari moest ik een pagina met een deur maken voor Liz. ik heeft een tijdje geduurd eer ik het soort deur had gekozen. de dubbele deur heet in het buitenland Hollandse deur, dus dat leek me toepasselijk. toen nog tekenen en in stof vertalen. de bovendeur kan open, maar zit nu met een paar steekjes vast zodat ie niet in de weg zit bij het verder versieren van de pagina. voor het bovenraam een wit op wit print, crackled ice, geverfd met zwart in sneeuwverftechniek. de stof voor de deur is ook zelf geverfd.

Geen opmerkingen: