maandag 3 oktober 2011

zentangle, question and a new stamp

I made this Zentangle for the weekly challenge of the Diva, but I didn't read the challenge right. I thought I had to make a Zentangle using only 2 patterns, well I was correct on that but I overlooked the fact that the 2 patterns were given. Well I chose 2 other patterns and this is the result.
Ik heb deze Zentangle voor de wekelijkse uitdaging van de Diva gemaakt, maar ik heb niet goed gelezen. Ik dacht dat ik een Zentangle moest maken met slechts 2 patronen, dat klopt wel, alleen waren de 2 patronen opgegeven, terwijl ik 2 andere heb uitgekozen. Dit is mijn resultaat.
 I wonder if anyone can see what I've been trying to make here.
Ik vraag me af of iemand kan zien wat ik hier heb proberen te maken.
 I have a new stamp with a craquelé pattern, I love it. Here I used it, stamping gold paint onto a black background.
Ik heb een nieuwe stempel in een craquelé patroon. Ik vind ´m zo mooi. Ik heb ´m hier gebruikt met goudkleurige verf op zwarte stof.

Geen opmerkingen: