zondag 29 maart 2009

This is the first fabric page I received through the swap at Fibre Fever. Isn't it gorgeous? I love the irregular edge.
the Haiku can be translated as:
You go through the forest
a green leaf falls down
symbol of hope.
Barbara wrote this Haiku for me.

Cathy has sent me this vintage hankie. I admired a crocheted butterfly and was looking for a pattern or a good close up picture so that I could copy the butterfly. So she send me this one. This is so sweet of you Cathy and I hope to crochet this beauty soon. Thank you.
Last picture shows the cq heart I received from Faye Dianne in Australia. Isn't it pretty? My heart for her will soon go on its trip to her.


De eerste twee afbeeldingen zijn van een textielpagina die ik van Barbara heb ontvangen. Dit is de eerste pagina die ik via de ruil van Fiber Fever ontving en wat een geweldige start! de vertaling van de Haiku:
Je gaat door heb woud
een groen blad valt
symbool van hoop.
Barbara heeft deze Haiku zelf geschreven.
Het prachtige groene zakdoekje heb ik van Cathy gekregen. Ik bewonderde een afbeelding van een gehaakte vlinder en zocht naar een patroon of duidelijke foto zodat ik de vlinder ook zou kunnen haken. Cathy was zo lief deze aan mij de geven. Dank je wel Cathy, ik ben er erg blij mee en hoop binnenkort deze vlinder ook te haken. Als laatste een foto van het mooie cq hart dat ik heb ontvangen van Faye Dianne in Australie. Mijn hart voor haar gaat binnenkort op de post.







Geen opmerkingen: