woensdag 22 juni 2011

eindelijk weer wat gemaakt


I made this little quilt from a photo I took last winter. I enjoy seeing and making bare trees. Handdyed fabrics only.
Ik heb dit quiltje gemaakt naar een foto dit ik afgelopen winter heb genomen. Ik vind kale bomen mooi en wil er nog meer maken. Ik heb alleen handgeverfde stoffen gebruikt.


Minoes is always ready to help me when I'm photographing my work.
Minoesje staat altijd klaar om me te helpen als ik m'n werk fotografeer.


I have new book with patterns for knitting and crocheting flowers, bugs, leaves and 2 birds. I've enjoyed crocheting the sweet peas.
Ik heb een nieuw boek met patronen om bloemen, insecten, blaadjes en 2 vogels te haken en breien. Ik heb met veel plezier een voorraad pronkerwten gehaakt.


en een vlindertje
and a butterfly

1 opmerking:

Suztats zei

I like your little quilt, Cobi. There is something very appealing about seeing the bones of a tree.