dinsdag 13 september 2011

meer zentangles, eekhoorntjes bom en lelies

I've made more zentangles. I really, really love them. Also take a look at the ones Wilma made.
Ik heb meer zentangles gemaakt. Ik ben er echt weg van. Kijk ook een bij die van Wilma.







9 blocks are pieced together and most of the appliqué is in place. I need to find my black fabric for the bird wings. The bottom row needs to be stitched to the top rows, they are only pinned in place for now. When all the sewing and appliqué is done, I have to do the embroidery and add beads and buttons. My very first all hand stitched quilt is going well.

9 blokken zijn aan elkaar gezet en de meeste applicaties zijn gedaan. Ik ben nog op zoek naar m'n zwarte stof voor de vleugels van de vogels. De onderste rij moet nog aan de blokken erboven genaaid worden. Ze zitten nu alleen maar gespeld. Als al het naai- en applicatiewerk klaar is, moet ik nog verder met borduren en versieren met kralen en knopen. Mijn allereerste met de hand genaaide quilt gaat vlotjes.


Flowers at my table.
Bloemen op m'n tafel.



1 opmerking:

Michelle May-The Raspberry Rabbits zei

Love your zens! Those look so fun and totally relaxing to do.
Love how your quilt turned out too!
xx, shell