zaterdag 4 augustus 2012

what I'm working on/ wat ik aan 't maken ben

I've fallen behind making AAs for 3 groups, fibermail and tegendraads 1 + 2. this has happened because of the birth of my first granddaughter and the remodeling of our home. my daughter and her family lives with me and we've changed rooms because they needed a bigger bedroom. so now I have to hide my stash into a much smaller room. dd has painted the room yellow on my request. dsil and db have made shelves all around in my room. I've crocheted a net curtain for the window. now we're working on fitting everything into that small room. in the meantime I'm staying with my parents. since I've finally found back my soldering iron and felt stash I'm making these AA-tops. its really fun to make. the cutting with the soldering iron actually takes more time than the stitching which goes rather fast.
Ik ben achter geraakt met het maken van AAs voor 3 groepen, fibermail en tegendraads 1 + 2. dit komt door de geboorte van mijn eerste kleindochter en het herinrichten van onze flat. mijn dochter en haar gezin wonen bij mij en we hebben van kamer geruild omdat zij nu een grotere kamer nodig hebben. dus moet ik mijn voorraad in een veel kleiner kamertje verbergen. dochter heeft m'n kamertje geel geverfd op mijn verzoek. schoonzoon en mijn  broer hebben rondom planken in 't kamertje gemaakt. en ik heb een gordijn gehaakt. nu zijn we bezig alles in het kamertje te passen. in de tussentijd logeer ik bij m'n ouders. omdat ik eindelijk m'n soldeerbout en viltvoorraad heb teruggevonden ben ik deze AAtopjes aan 't maken. ze zijn leuk om te doen. het snijden met de soldeerbout neemt meer tijd dan het stikken op de machine, dat gaat eigenlijk best snel.
purple/turquoise/pink|paars/turkoois/roze
Japan theme/thema Japan
felt birdies waiting for embroidery/vilten vogeltjes wachten op borduursel

2 opmerkingen:

Tonny zei

Hi Cobi

Je werkjes zien er prachtig uit. Ik weet dat het een heel bewerkelijke klus is maar uiteindelijk kom je wel met een prachtig resultaat. Echt een geduldklusje voor jou. Mooi hoor! Ik ben benieuwd naar het eindresultaat.

Anoniem zei

Mooie kleine werkjes met een speciale techniek. Ik heb ze in het echt mogen bewonderen,