dinsdag 23 oktober 2012

hexagonnen

when I saw a nice pattern on facebook I decided to use up all left over my pinks, purples, off whites, whites and pale yellows. plus one variegated green of which I had several balls of yarn. the pattern is a joy to crochet
toen ik op facebook een leuk patroon zag besloot ik al m'n resten roze, paars, gebroken wit, wit en lichtgeel op te maken. plus een gemêleerd groen waar ik verscheidene bollen van had. het patroon is prettig te haken.
lots more to put together
veel meer om aan elkaar te zetten
this is the variegated green. I'm running out of this and they don't sell it anymore. I bought this at Wibra. anyone got some leftovers for me?
dit is het gemêleerde groen. dat raakt nu op en wordt niet meer verkocht. ik heb 't bij Wibra gekocht. heeft iemand nog wat voor me?

Geen opmerkingen: