dinsdag 8 september 2009

broderie perse

While checking out interesting blogs I came about this blogpost that reminded me that broderie perse has been on my want to do list for a long time. I've been collecting fabrics with the right prints for it, so now the time has come to play with it. I made 2 AAs for an exchange at Fibre Fever. The first AA went to Jeanne in Switzerland, the second AA went to Peggy in Germany.
Ik was aan het rondkijken op interessante blog en kwam dit bericht tegen dat me herinnerde dat ik broderie perse ook graag eens wil uitproberen. Ik ben al een hele tijd geschikte stoffen met de juiste prints daarvoor aan het verzamelen. En nu was het dus tijd om aan de slag te gaan. Ik heb 2 AAs gemaakt voor een ruil van Fibre Fever. De eerste AA ging naar Jeanne in Zwitserland, de tweede AA ging naar Peggy in Duitsland.



I also had to make a fabric page with a rose for Rie for an exchange at Tegendraads I. Each member of our group made a rose page for Rie. Check out the results, they're fantastic.
Ik moest ook nog een textielpagina maken met een roos maken voor Rie voor een ruil van Tegendraads. Ieder lid van de groep heeft een rozenpagina voor Rie gemaakt. Kijk hier eens, ze zijn prachtig.



1 opmerking:

murgelchen zei

Die Rosen sind wunderschön.
LG,
Helga