zondag 18 oktober 2009

fair in Rotterdam Ahoy

Saturday 17 October Jose and I went to the fair in Rotterdam Ahoy. I'd won free tickets for 2.
We had a wonderful day and there was a lot to see and buy. At the stand of mijn eigen I bought lovely Stewart Gill stencils and stamps, glitter stuff that is like Angelina, but they carry their own brand. I didn't have to buy a full bag but was allowed to take out portions myself. Lovely colors don't you think? You can contact them for silk screens. They make your designs for 10 euro for an A4 size. I will try some.
Op zaterdag 17 oktober gingen Jose en ik naar de beurs in de Ahoy Rotterdam. Ik had 2 entreekaarten gewonnen van Handwerken zonder Grenzen. We hadden een heerlijke dag. Er was zoveel te zien en te kopen. Bij de stand van mijn eigen heb ik sjablonen en een stempelvel van Stewart Gill gekocht en ook glitterdraadjes zoals Angelina, maar zij hebben hun eigen merk. Ik hoefde niet eens een zak vol te kopen, ik kon zelf wat uit de bakjes pakken, zoveel als ik wilde. Mooie kleuren he? Je kunt contact met ze opnemen voor het maken van thermofax zeefdrukramen. Ze maken een raam van een ontwerp dat je zelf hebt aangeleverd voor 10 euro voor een raam op A4 formaat. Ik ga dat zeker proberen.









from Grootmoeders Knoopendoos I bought these lovely buttons and beads.
bij grootmoeders knoopendoos kocht ik deze mooie knopen en kralen. ik heb verscheidene keren bij hen online besteld, hele goede service en prijzen.

cotton chenille yarn for dyeing from Stof tot verven. Valdani perl cotton yarn # 12 for embroidery and tatting and Venus crochet cotton for my tatting, both in lovely green colors.
bij Stof tot verven kocht ik fijne katoenen chenille om te verven. Verder vond ik Valdani perlé garen # 12 om te borduren en te frivolitéën en Venus haakgaren voor mijn frivolité, allebij in mooie groene kleuren.

Many, many years ago I saw this gorgeous quilt, I think it was in an Australian magazine. I fell in love with it immediately. Now I found this book with all the patterns. I'm totally happy with it.
Vele jaren geleden zag ik deze prachtige quilt, ik denk dat het in een Australisch tijdschrift was. Ik was meteen verliefd op deze schoonheid. Wat was ik blij dat ik nu dit boek met de patronen vond. Zo mooi.



Jose was in love with these two owls.
Jose was weg van deze twee uilen.

Sweet chestnust, found in the forest.
Tamme kastanjes gevonden in het bos.

3 opmerkingen:

Karen zei

I love the stencils and the owls are great!

Marloes zei

Hi Cobi, je bent goed geslaagd met je inkopen!

Jeanne zei

hi Cobi, ik zie dat je heel leuke dingen hebt gekocht , en nu aan de slag!