vrijdag 14 augustus 2009

fibre page and present from Jeanne

when I went home to pick up my mail this lovely page from Maureen was waiting for me. she remembered how I love toadstools and autumn. she wrote the Haiku by herself. that is something I absolutely can not do. I admire you for that Maureen. I have to add that each fibre page I received so far has a self written Haiku and each one of them is really good. I'm glad to be part of this talentful group.
toen ik naar huis ging om mijn post op te halen lag deze prachtige textielpagina van Maureen op me te wachten. ze had onthouden dat ik gek ben op paddestoelen en de herfst. ze heeft de Haiku zelf geschreven. dat is iets dat ik niet kan. ik heb er bewondering voor Maureen. ik moet zeggen dat iedere textielpagina die ik tot nog toe heb ontvangen een zelfgeschreven Haiku had en ieder gedichtje was echt goed. ik ben blij dat ik deel mag uitmaken van deze groep.


There was also a package waiting for me, a present from Jeanne. I'm showing you only one of the lovely goodies she sent me. Jeanne I love what you've sent me and I especially cherish your handmade pincushion. Plz give my love to Arie as well and a hug for your dogs. You've made me very happy and I love you as a dear friend.
Er lag ook nog een pakje op me te wachten, een kado van Jeanne. Ik laat hier slechts 1 van de leuke dingen zien die ze me heeft gestuurd. Jeanne ik ben heel blij met de verrassing en de mooie en lekkere spulletjes die je me hebt gestuurd. dank je wel. wil je ook mijn groeten overbrengen aan Arie en een knuf voor de honden. je hebt me blij gemaakt en ik ben blij met zo'n goede vriendin.





Geen opmerkingen: