vrijdag 6 juni 2008

bouquets

I love flowers but rarely buy them. Now I was given 2 bouquets. This bouquet with chrysanthemums were from my parents. If I still would've been married this year would be our 25th anniversary. The marriage however broke up many years ago, thankfully.
Rianne was here to help me with housekeeping this last Monday and it was the last time, since I was not granted another period of help even tho' I need it badly. Rianne gave me the beautifull bouquet of peonies.

Ik gun mezelf zelden bloemen ook al ben ik er gek op. En nu kreeg ik binnen korte tijd 2 boeketten. Zijn ze niet prachtig? Het boeket met de chrysanten heb ik van m'n ouders gekregen. Als ik niet allang geleden was gescheiden zou ik dit jaar 25 jr getrouwd zijn geweest. Ik heb dit boeket gekregen omdat ik al zoveel jaar m'n boeketje ben misgelopen. Lief he?
Het boeket pioenrozen heb ik van Rianne gekregen. Zij heeft mij een poosje geholpen met het schoonhouden van m'n flatje. Afgelopen maandag was zij hier voor de laatste keer omdat mij meer hulp is geweigerd. We zijn nu in beroep en ik hoop dat Rianne weer terugkomt.

Geen opmerkingen: