woensdag 18 juni 2008

tag update

Some posts ago I showed you the nakid tags that I made for the tag swap on cqi. All three are embellished now and these are the results. For the 1rst I simply followed the print on the fabric. That felt like cheating. #2 is kept in purple/dusty pink colors. The tatted motif and the green print were from a swap and looked great on this tag. #3 is all green with hints of brown. I crocheted the basket and the S shape lazy daisies are done with yarn I dyed some time ago. The butterfly and green/gold trim were received in a swap. I used chenille embroidery thread for the pussy willows.

Een aantal berichten geleden liet ik de labelsvzien die ik had gemaakt voor een ruil op cqi. Alle drie zijn nu versierd en zie hier het resultaat. Voor de eerste heb ik simpelweg de print op de stof gevolgd. Dat voelt als de boel beduvelen. #2 is in paars/oudroze gehouden. Het frivolité motief en het groene bandje heb ik via een ruil gekregen en pasten prachtig bij dit label.
#3 is in groene kleuren met een beetje bruin. Ik heb het mandje gehaakt en het garen voor de kettingsteken van de S vorm heb ik enige tijd geleden zelf geverfd. Het vlindertje en het goud met groene bandje heb ik via een ruil gekregen. Voor de katjes heb ik chenille garen gebruikt.

1 opmerking:

Unknown zei

Wow Cobi they look great....