vrijdag 12 maart 2010

applicatiekaart voor Olga en lentekaart van Kate

At the Dyehard group we're having a fabric PC swap with spring theme. This is the card I received from Kate. I love the techniques and materials she used and I will probably copy them some time in the future. Thank you Kate for the lovely card.
Met de Dyehard groep hebben we een textielkaartenruil met lente thema. Dit is de kaart die ik heb ontvangen van Kate. Heel interessante technieken en materialen en ik zal in de toekomst daar zeker wat van gebruiken. Dank je Kate voor de mooie kaart.

This is the appliqué card I made for Olga. I used green hand dyed cotton and decorated it with fusable web painted with gold metallic paint. Then I embroidered the stem of the tree and appliquéd balls of blossom, made from hand dyed cottons.
Dit is de applicatiekaart die ik heb gemaakt voor Olga. Ik heb groen geverfde katoen gebruikt voor de achtergrond en daar met goud metallic verf gekleurde vliesofix opgestreken. Vervolgens heb ik de bookstam geborduurd en ballen van bloesems geappliceerd van handgeverfd katoen. Telkens moet ik aan een kauwgomballenboom denken.



Geen opmerkingen: