vrijdag 12 maart 2010

received ATCs

For March we are swapping ATCs with the theme vintage/cream on cream at the tact group of stitchinfingers. Trillian has sent me this gorgeous ATC. Thank you Trillian, I love it.
In maart ruilen we ATCs met het thema vintage/creme op creme in de textiel atc groep van stitchinfingers. Trillian heeft me deze prachtige ATC gestuurd. Ik ben er erg blij mee.

This is the ATC "Surf's up" that I received from Barbara.
Isn't it gorgeous?
Dit is de ATC die ik heb ontvangen van Barbara.
Wat is ie mooi he?

This is the surprise ATC I received from Jane Clark
Thank you Jane, it was a lovely surprise and it is a lovely ATC.
Also many thanks for the goodies, they're really pretty and I can't wait to use them.
Dit is een ATC die ik als verrassing heb ontvangne van Jane Clark.
Ik vind 'm erg mooi en vind het kralenwerk ook interessant.
De spulletjes onder de ATC die waren meegestuurd vind ik ook geweldig en ik zal ze met plezier gebruiken.







Geen opmerkingen: